Admin Nya ledningen är tydligen inte lika vaken mot spelpolerande företags förehavanden. Det visas tydligt som det för flera betalda reklamuppdrag senast efter den senaste omställningen i regeringskretsen.
AlertUserAli Det har varit väntat att det skulle hända. Nya politiker tycks inte ha samma värderingar som gamla. Låtsas som ingenting och tvekar.
BetKaWinner Jag hoppas att de nya leden kommer att förstå problematiken bakom. Annars kommer vi se ännu mer av det här. Företagsägares intressen före allas andras. För att inte tala om de inbyggda pengarna.